28 Ekim 2008

Tony Adams Portsmouth'ta

Portsmouth'ta Harry Redknapp'tan boşalan teknik direktörlük koltuğuna oyunculuk kariyerinde Arsenal'den hatırladığımız Tony Adams getirildi. Başkan Peter Storrie, "Bu konuda biraz zaman istediğimizi söylemiştim, ama Pazar günü Tony ile yaptığımız sohbet beni ikna etti. Hem yönetim, hem de taraftar takımın başına onun gelmesini çok istiyordu." demiş.
Bu açıklamalara paralel olarak da, Tony Adams da ne kadar mutlu olduğunu, Redknapp'ın izinden gitmenin ne kadar zor olduğunu anlatan bir demeç vermiş basına. Bu demecin şöyle bir kısmı var ki, bana oldukça eğlenceli geldi: "Dün akşam bana birkaç tavsiye vermesi için Arsene Wenger'i aradım. Bana 'Kurtlar Sofrası'na hoşgeldin.' dedi."

Bu sene birçok alanda umduğumuzdan daha farklı bir Premier Lig buluyoruz. Sportif anlamda Hull City'nin başarısı, Liverpool'un istikrarlı bir takım haline gelmesi, Tottenham'ın çöküşü gibi olaylar, beklediğimizden farklı bir Premier Lig izleyeceğimizi Ayrıca daha 9. haftada bu kadar çok teknik direktör değişikliği, Ada'da alışılmadık bir olay. Umalım ki, sezon bitiminde de ne kadar güzel ve değişik bir lig izlediğimizi konuşuruz.

Hiç yorum yok: