26 Ekim 2008

Form Is Temporary, Class Is Permanent

Chelsea'nin orta düzey bir kulüpten bugün ulaştığı yere gelişini anlatmak değil niyetim. Tarih 21.02.2004, yer Stamford Bridge... Claudio Ranieri yönetimindeki Chelsea, Arsenal'e 2-1 mağlup oluyor. Chelsea o sezonu 2.likle bitiriyor. Ranieri gidiyor Mourinho geliyor. Mourinho baştayken Premier Lig'de Chelsea deplasmanı en fazla 1 puan anlamını taşıyor. Avram Grant'la bile kaybetmiyor evinde Chelsea. Evlerindeki son mağlubiyetten bugüne geçen zaman 4,5 yılı geçiyor 86 maçlık bir seri devam ediyor. O gün bugün oluyor. Chelsea 86 maç sonra Stamford Bridge'de kaybediyor. Chelsea'ye karşı ilk günden beri büyük antipati duyan ben bu mağlubiyetle aldığım zevkten maç hakkında yazamıyorum yazıyı, Chelsea'nin ligde evinde kaybettiğini de gördüm ya diyorum bu bana yeter. Kaptan Gerrard ve tüm arkadaşlarına burdan sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok: