12 Şubat 2009

Beckham Rekora Yetişti

AC Milan'a transferiyle kendisini Avrupa'ya adeta tekrar hatırlatan David Beckham, dün İngiltere'nin İspanya ile yaptığı hazırlık maçında ikinci yarıda oyuna girerek milli formayı 108. kez giymiş oldu. Böylece İngiltere formasını en çok giyen outfield (kaleci haricinde) oyuncu Bobby Moore'un rekorunu egale etmiş oldu. Steve Mclaren'de yaşadığı sorunlardan sonra, David Beckham'ın bu sayıya ulaşması zor gözüküyordu, hatta kendisi bile bu sayıya ulaşacağına inanmıyormuş: "96 veya 97. kez bile oynayacağımı düşünmüyordum, bu nedenle 108. kez bu formayı giymek, benim adıma çok özel" diyor Beckham. Son zamanlarda medyayı meşgul eden Milan'da kalma konusunda konuşmayı da ihmal etmiyor: "Milan'da kalmak istediğimi söylemiştim. Galaxy'de harika iki sene geçirdim, orada çok iyi insanlar tanıdım. Ama Milan'da futbol oynamaktan çok keyif alıyorum ve burada oynamaya devam etmek istiyorum".

Beckham'ın Galaxy'den Milan'a transferi için bir pürüz daha çıkmış durumda. MLS yetkilileri, Milan'ın Beckham'la ilgili kararını yarına kadar vermesi gerektiğini belirtiyor. Öyle görünüyor ki, Cuma günü bu transfer adına çok şey yaşanacak.
Son olarak hatırlatalım, İngiltere Milli Takımı'nın formasını en çok giyen isim 125 kez milli olan efsane kaleci Peter Shilton. Onun ardından ise şimdilik Beckham ve Moore geliyor. Bakalım Beckham kariyerinin sonbaharında 18 kez daha milli olup, İngiltere tarihine adını altın harflerle yazdırabilecek mi?

Hiç yorum yok: