1 Eylül 2008

Futbol Pazarı


Güne başladığım gibi başlıyorum yazıya. Old Firm son senelerin en heyecanlısıydı. Kırmızı kartsız olmazdı zaten. Boruc ve Celtic defansı evlere şenlik. Bu oyunla CL'de rakipleri Aalborg olur. Rangers kadroyu güçlendirmiş. Porstmouth'da yüzüne bakılmayan, vasıfsız bir ön liberö görünümündeki Pedro Mendes Rangers'ta açılmış. Çok iyi oynadığı maçta, müthiş de bir gol attı.
Totenham daha derli toplu gözüktü Chelsea karşısında. Ramos da Scolari de 1 puana sevindiler maç sonu. Dos Santos'un Premier Lig'e alışma süresi ise daha uzayacağa benziyor.
Barcelona gibi dünyanın en güçlü kulüplerinden biri, nasıl olur da bir inat uğruna, milliyetçilik uğruna kaleyi Victor Valdes gibi Aykut'tan da kötü olduğunu düşündüğüm bir kaleciye teslim eder, post değil kitap konusu olur
.

Elim gitmiyor Galatasaray ile ilgili birşeyler yazmaya ama dayanamıyorum. Arda bugün maç sonu kendi ağzıyla söyledi, orta sahanın heryerinde oynamaya çabalıyorum, istiyorum ama sol kanat gibi olmuyor hiç biri dedi. Çok kaliteli bir oyuncu olmasına rağmen Kewell'ı almak hataydı yani. Michael Skibe ise benim gördüklerim arasında Galatasaray'a gelen en kötü teknik direktör. Kulübün büyüklüğünü kaldırabilecek çapta değil.

Real Madrid'in Riazor'dan en son sağ salim çıkışının üstünden 17 sene geçti. 7 maçtır puan dahi alamıyorlar. İspanya'da yıllardır desteklediğim takımın en sevmediğim takıma karşı olan bu üstünlüğünü devam ettirmesi bugün benim için tek iyi gelişmeydi. Real'in Riazor'da kazandığını görmek mi yoksa Galatasaray'ın Kadıköy'den 3 puanla dönüşünü mü ? Hangisi daha önce olucak? Kısfmet.

Hiç yorum yok: