3 Mayıs 2009

Gökhan Zan Eziyeti!

Beşiktaş-Fenerbahçe derbisini izlemek üzere kuruluyorum televizyonun karşısına. Beşiktaş'ın son haftalardaki güzel oyununu izlemeyi umut ediyorum. Tempolu, karşılıklı atakların geliştiği, seyir zevki yüksek bir şekilde başlıyor maç. Üstelik sadece Beşiktaş değil Fenerbahçe de tempolu, akıcı oynuyor. Son haftalardaki Turkcell Süper Lig'de görmeye alıştığımız kötü futboldan eser yok diyorum kendi kendime.

Ancak çok geçmeden gözüme takılıyor Gökhan Zan'ın oyunda oluşu. Dakikalar ilerledikçe Gökhan Zan kendini daha çok belli ediyor. Pozisyon hataları, zamanlama yanlışları, hava toplarını sektirmeler... Sonunda yediriyor takımına golü. Sonra da düşünmeye başlıyorum. 2003-2004 sezonunda boyuna posuna aldanıp aldın bu adamı Dardanelspor'dan. Ona bir itirazım yok, gençtir, kendini geliştirir dersin. Ancak olmuyor işte, bu adamda futbol adına en ufak bir yetenek yok! Geçtim Beşiktaş'ta oynamasını bir de 25 kez A Milli formayı giyiyor Gökhan Zan. Anlayamadığım olay bir sürü üst düzey teknik direktör geldi geçti Beşiktaş'tan ancak nasıl oldu da bir tanesinin bile böylesine yetenek fakiri olan bu Gökhan Zan'ı bizlere futbolcu diye izletmeye vicdanı sızlamadı. Tamam iyi stoper yetişmiyor bu ülkede ancak eminim ki Gökhan Zan'ın yerine hangi Anadolu takımının stoperini koyarsınız koyun, Baki Mercimek de dahil bunlara, daha göze hoş gelen, daha çok futbolla alakalı işler yapacaktır.

Hiç yorum yok: